Omrumkrkmz Kızlar dogum yapalı 2 ay oldu regl olmadı henüz bugün adet öncesinde yaşadığımız kahverengi lekelenme oldu sizce adet başlangıcı mıdır ? Yardımcı olur musunuz ?