Krgztuba Sltn01 22aylıken basladık 1bucuk aydır gidiyor cok cok ilerledi faydasını gördüm olumsuz yani sürekli hasta oluyolar baska bisey yok konusması ilerledi toplum icinde hemen arkadaslarıyka oynuyor asırı yaramaz bi bebekdi baay bi sakinledi :)
Sltn01 Krgztuba yaa bu yorumu gördüğüme sevindim ama hasta olma kısmı kesin benimkşde olucak toplu ortam öğnkü . Teşekkür ederim yorum için😍