nisaballinannesi yldzseldaa benimde sol göğsümde oluyo üstte kaldın bende merak ediyorum ama bnce yanlış emzirmeden kaynaklı 2 aylık bu arada bebeğim
yldzseldaa nisaballinannesi evet benimde sol göğsüm biz 4 ay bitti her zamanki gibi emzirmeye devam ediyorum ilk kez bu problemle karşılaştım