Doktorumuz özel aşılarda Rotarix nimenrix bexero aşılarını yaptırmamı istedi. Bugün eczaneye fiyatları sormaya gittim. Eczacı bana bebeğinizi anne sütü ile besliyorsanız rotarix i yaptırmana gerek yok dedi bide nimenrix ve bexero ikisi de aynı işlevi görüyor tekini yaptırman yeterli dedi. Bu konuda bilgisi olan var mı?