Cnarsncap Merhaba mama ile bebeğini besleyen tecrübeleri anneler. Yardımınıza ihtiyacım var :( uzun yola çıktığınızda bebeğinize mamayı nasıl hazırlıyorsunuz ? Sıcak su sorununu nasıl çözüyorsunuz acaba ?
Esra_Deva Cnarsncap 2 termosum var. Birinde kaynamış soğumuş su diğerine kaynak su koyuyorum. İkisini karıştırıyorum. Sıcak olan en az 10 saat sıcak tutuyor zaten. Daha ondan uzun yol yapmadım.
guldennnn Cnarsncap termosum var sıcak su koyuyorum başka bi termosla da normal su koyuyorum. 4 tane biberon var bende hepsini yanıma alıyorum. E bebekte de mama kapları satılıyor içine ölçekle ölçüp koyuyorum arabada sadece suyu koyup hazır kaptan boşaltıyorum mamayı öyle veriyorum
Sedagns Cnarsncap canım 15 saat yolculuk yaptım bir sıkıntı olmaz otobüslerde kaynar su oluyor zaten yanına kaynamış soğumuş su al ordan da mama yaptıkça istersin verirler araba ile yapacaksan bir termos kaynar su alırsın bir termosta soğuk su tamam 🤗🤗
ossleemmmm Termosa sicak su koyuyorum. Cam su sisem var bitanede onada kaynayip sogumus su koyuyorum. Kucuk bi kavanozada mama koyuyorum. Sicak su ile soguk suyu karistiriyorum. Uzun yolda benzinliktede gerek gordugumde termostaki sicak suyu tazeliyorum.
Tecrubelianne Cnarsncap ben otobusle gitmistim yanima elektirikli cezvemi aldim cok isime yaradi gitigim yerlerde de cikarp kullandim