4 ay 4 günlük bebeğim var inanın gündüzleri sürekli huysuz sürekli kucakta , gün gün değişik hal alıyor ; bir gün sakin , bir gün aglamakli , bir gün mızmız huysuz , bir gün uykusuz çok değişik gerçekten .. inşaallah bu ayın sonunda daha büyümüş halde görücez bebişleri epeyce zorlayıcı mesela evvelsi gün bebeğim sürekli çığlık attı 😄 ağlamak da değil de basıyor çığlığı horoz gibi bir ayar tutturuyor o şekilde günü bitiriyor sürprizli bir ay