Yaren Oruç tutan var mı aranızda bebeğini emzirirken. Benimki 3 aylık oldu bugün tutuyorum azalma da gozlemlemedim ama hep doktorlarin diyetisyenlerin yazisina rastlıyorum tutmayın yazmışlar tutuyorum ama vicdan yapıyorum bir yandan da 🤷🏻♀️😕
kuzey-21 Yaren oruç tutmak aslında sütü azaltmazmış sadece belirli proteinleri Bebek alamazmış. Ama burada okuduğum kadarıyla azalma oldu diyenide görmüştüm. Daha çok küçük sadece süt ile besleniyor ve sık emiyordur. İnşallah azalma olmaz sütünüzde. Rabbim kabul etsin orucunuzu
2minnosannesi0 Yaren benimki 8 aylık tutmuyorum çünkü normalde de fazla sütü olan bi insan değilim bi de azalirsa 🙈 beslenmenize dikkat edin tutacaksaniz da daha cok minikmis🌼
birmelekannesi2 Yaren oglum 5 bucuk aylık bende ilk 6 gun tuttum sonra sütümde azalma oldugunu anladım bez sayısından da farkına vardım o yüzden tutmuyorum canım
dlsclk Ben 1 hafta tuttum azaldığını bebeğimin bezine bakarak farkettim ara vererek tutacağım bebeğim 5 buçuk aylık
Yaren dlsclk bez durumunda degisiklik yok aynı çok dikkat ediyorum yemeği çok yiyorum zaten sahura kadar da 3 lt su yatarken tarçınlı ballı süt içiyorum sahurda da hoşaf yoğurt yeşillik zeytin peynir helva hurma tüketiyorum bir lt de sahurda su içiyorum inşallah faydası olur 🤷🏻♀️