kuzey-21 Asllihhan bu takımdan bende de var ama papyonu ilk yıkamada koptu 😂 ama çok güzel bir takım güle güle giysin inşallah
Asllihhan kuzey-21 teşekkür ederim, biraz tedirginim aslında çok dar kalıpları diyorlar. Ben en büyük ayını aldım .
kuzey-21 Asllihhan evet kalıpları küçük malsef. Ben pek giydiremedim yeni doğduğun da büyük geliyordu kendini toparlayınca da küçük gelmeye başladı. Taş çatlasa 3 kere giydirebldm
Alazgizem Asllihhan bizde var ve cok yakıştı oğluma..Yalniz ic kısmına kirmizi giydirmeyi ben istedim….
Asllihhan Alazgizem aahhh maşallahh ba yıl dımmm , o kadar çok yakışmış ki 💐 bu fikir iyi oldu kırmızı da çok yakışmış çok güzel olmuş 😍😍