Acemiannnne aynı şeyleri yaşamış bir anneyim. 4. Ayda bir atak var ve o atakta uyku muyku kalmıyor asla uyumuyor uyumaya direniyorlar. Kızım 2 yaşında çözdüm mü hala çözemedim. Ama geçmişe döndüğümde keşke yapsaydım dediğim birkaç şey var belki faydası olur. 1-Emzik alıştırmamak küçükken pişmanlığım oldu emmeyi seven bebekleri çok küçükten alıştırmak gerek(sadece uykuya dalarken vermek için) çünkü memeyle uyuyorsa memeden kesilmeden asla memesiz uyumaya başlamaz. O yuzfen emziği bence bir deneyin en azından siz yorulmazsınız kızım 2 yaşında hala memeyle uyuyor saat başı uyanıyor 2- kendi kendine uyumayı ogretmemek. Ben guvenlı baglanma bozulur cart curt diye bunu yapmak istememiştim. Ancak 18. Aydan sonra denedim büyüdükçe inada bindiriyorlar, keşke 4. Ayda uyku gerilemesi yaşarken başlasaydım dedim. Siz yanınızdayken uyumayı ogrenecegi ağlamaya Bırakmadan yöntemler var içinize sinen biriyle anlaşabilşrsiniz. Kendiniz denemeyin uykusuz bir bebekse tek başına yapmanız zor. 3- sadece anneyle uyumasına izin vermek. Bu da bir hata yavaş yavaş babayla veya bir başkasıyla uyumaya da alışması iyi olur çünkü 2 yaşta bile devam ediyor 2 senedir hep beni arıyor ve yorgunluğumu siz düşünün hala tek gece uyuyabilmşş değilim. Bunun dışında şurupların cogunu denedim işe yaramıyor ama yine de isim isterseniz baybay bitkisel damla en doğalı doktora danışabilirsiniz fakat yaşı çok küçük 1 yaş sonrası kullanmanız doğru olur…