BabyAsel2021 Lynn aynen bende ondan dolayı cam istemiyorum korkuyorum nolur nolmaz hareketlenmeye başladı baya
Lynn BabyAsel2021 hayır yıpratmıyor ben 2.5 aydır kullanıyorum hiç yıpranma olmadı. Kapağını iyi kapatınca akıtma da yapmıyor. Ama içine göçüyor diyorum ya onun göçtüğünü anlamazsan bebeğin içmeye devam ederse haliyle o emzik kısmı içine göçtüğünden ordan akıtıyor.
Elif1234567 Merhaba emzirme destekleme sistemi var isterseniz bir araştırın uygun görürseniz bi de onu denersiniz
sibelsglm2210 BabyAsel2021 ben trendyoldan almıştım sen bak fiyatlarına hangisi uygunsa ordan al tabi 😊