Swwetbaby Bebeğim öğlen 1 buçukta uyandi 9 da uyutmaya götürdüm 0 yorgunluk uyku hali her gün böyle öğle uykusuna da direniyor akşam bıraksak 11 12 ye kadar duruyor böyle olma var mı
Ekm Swwetbaby bende böyle bir post açıcaktım Bizde 17.5 ayligiz ve aynı durum öglen bir bucukta uyandı ve hala uyumadı napcağımı bilemedim nasil olacak böyle bilmiyorum:/
Feyzgb 18 aylık. 8.30buyanış 12.30 öğlen uykusu 2.5 da kalkıyo, akşam dokuzds da uyumaya getiriyorum, 9.30 da uyumuş olur
Kocakgiller Feyzgb rutinimiz aynıyms tek farkla bzmki sabah 7de uyanmaya basladi😏 oglen uyumadan once parka goturuyom iyice yoruluyor gzel uyuyo aksamda rahat uyuyo gun icinde enerjisini attgi icn szde hava guzel oldukca 1,2 saat parkta oynatn istersnz bnmkide 18 e gircek insallah
nesekaan Ekm benim oglumda 17 aylık sabah 8 veya 8:30 da uyanıyor oglen 12:30 da uyur 14:30 veya 15:00 e kdar uyur aksam 21:00 de uyur hic sasmaz
Swwetbaby Ekm yanımda yatıyor öyle uyuyor ninni falan soyluyorm bazen. Ama bir aydır çok direniyor çok yoruldum
Sumeyraas Swwetbaby ilk uyku çok erken olmuş. 4,5 -5 saat ara olması lazım. 8de uyandıysa 12.30 -13.00 da uyutmaya deneyin. Akşam uykusu da 21.00 gibi
Swwetbaby Sumeyraas canım öyle uyursa gece 11 de uyuyor. Erken uyusun öğlen de uykusu gelsin akşama diye erken yatıriyorm
Swwetbaby Sumeyraas denedim sorun olmuyor uyumaya gidince de bir saatte uyuyor. Uyutmayim hiç diyorm ama küçük daha sanki ya 3 yaşına kadar öneriyorlar