Az önce bir post gördüm çocuk 26 aylikmis çok güzel konuşuyormuş. Oğlumla doğduğu zamandan bu yana konuşurum. 0-6.,12-24,24-36 ay arası sözcuk,hayvan kartları vs hep çalışırız. Hatta hepsini biliyor. 10 kart koysam oğlum elma hangisi desem bulur gösterir. Arabamız hangisi desem gider gösterir. Anne,baba,bitti,gel,git, aklima şuan gelmiyor başka kelimesi ama anlamsız bir sürü kelime var net konuşma yok bu bir sorun mu doktora götürmeli miyim? TV veya telefon izlemez. Dışarı çıkarız neden konuşmuyor hala cidden çok üzülüyorum ya.