Bideesiklikolsun
Merhaba benim kızım da yakında 24 aylık olacak ve onun da konuşması sınırlı, hatta konuşamıyor. Anne - baba dışında kelimesi yok,onları da yeni söylemeye başladı. Birsürü anlamsız sesler, kelimeler çıkartıyor ama konuşma yok işte🤷♀️
Normalde çok pimpirikli biriyimdir, pireyi deve yaparım ama niyeyse bunda rahatım. Aslında rahat olmamam gerekiyor ama allah tarafından bir rahatlık geldi galiba üstüme. Bunu da şuna bağlıyorum; kızımın algıları oldukça açık, hafızası çok kuvvetli, söylenen her şeyi yapar, jest ve mimiklerle kendini ifade eder, bir kitabı 1 ya da 2 kere okuduktan sonra tekrar okurken diğer sayfa gelmeden o sayfayı taklit eder. Renkleri gösterir, legolarla renk çalışması yaparız ne yönerge veriyorsam yerine getirir.
Elbet konuşacak zamanı var modundayım ama yanlış mı yapıyorum kestiremiyorum da🤷♀️