Kızlar sormam gereken bir şey var 7 aylık bebeğim 2 3 gündür yara oldu ama kenarı biraz derin 2 yer sadece ufa bile olsa cahilce demeyin olur mu ilk çocuk ve araştırmama rağmen bir şey bulamadım iltihap ya da açık yara çocuğa bir şey geçer mi yarına genel cerrahiye randevu aldım çünkü :( korkuyorum birzz