Merhaba bebeğim 3 günlük sürekli uyuyor uyanmasi için herşeyi yapıyorum ama zor uyanıyor bende beslenmesi için cirpiniyorum tabiki uyku sersemi meme mi tutamıyor ağzını açmıyor bende sagiyorum sütümü öyle veriyorum sutumde var çok şükür uyanıkken sorun değil güzel emiyor ama zor uyandiriyorum bu şimdilik böyle mi yani her bebek böyle mi yoksa benim bebeğim mi böyle