Tecrübelerimi paylaşmak bi kaçta soru sormak istiyorum önce nasıl oldugunu anlatayım dün akşam kafasında sıcaklık hissettim ölçtüm gerçekten ateşi varmış 37,7 yi gördük maximum 38 bile olmadı hiç burun akıntısı ve tıkanıklığı oldu ben kesin hasta oluyoruz yarın hasta olarak kalkar dedim öyle olmadı gayet saglıklı gülen oynayan bi bebekti bugun elimi ısırdı battıgını hissettim baktım birde ne göreyim tırtık tırtık bir diş kaşıkla emin olmak istedim baya çıt çıt sesi geldi sağ alt dişimiz patladı sorularım ise ne zaman görünür hale gelir uzar ve yandaki sol alt dişi ne zaman çıkar 🙂8 ay 6 günlüğüz soracaklar olursa