Aryasmommyy Hanımlar bu mevsime uygun uzun kollu bayramlık bulamadım hep günlük tarz var.Bulanlar hangi sayfadan aldıklarını yazabilirler mi?
Snowglobe Aryasmommyy ay bende arıyorum ama ben kısa bakıyorum hem yazlık niyetine olsun diye. Uzun olursa bl daha giyemeyecek kış bitti
Eemmyy Aryasmommyy Arden Kids we Momsbrand buralarda güzel şeyler war. Dewamlı alışveriş yapıyorum ürünlerinden memnunum
Deletedmom5284 ben zaradan leoparlı bi elbise beğendim ama bedeni kalmamış bekliyorum stoğa gelirse alcam yoksa h&me bakarım
Hebele Aryasmommyy evet yaptım güzeldi ben memnun kalmıştım. Ben İnstagram sayfasından takip edip kumaş bilgisine göre almıştım.
Aryasmommyy haziranin25i burada hava haziran ayına kadar serin olur genelde o yüzden uzun kollu bakıyorum