Canım sen ebeye bakma benim bebeğim de 3 gün sonra 2 aylık oluyo 1 aylık kontrolde 1 kilo almasına rağmen az dedi moralimizi bozmuştu çok küçük çok zayıf dedi ama çocuk doktorumuzda kontrolumuzde doktor sadece anne sutuyle 1 kilo alması çok iyi demişti ki benim oğlum 37. haftada 2640 gr 48 cm doğdu 2400 e kadar sismistiki en son 2550 de kaldık 1 aylık kontrolde 3550 kilosu 52 cm de boyu olmuştu bakslm şimdi nasıl oldu merak ediyorum