yldabgat Kızlar doğum yapalı 5 ay oldu, geçen ay regl oldum ama bu ay hala olmadım 5 gün geçti normal mi bu? Çünkü hamile olmadan önce düzenli bir şekilde oluyordum suan 5 gün geçince bi tırsmadım da değil 🙄🤭
Myrose yldabgat doğumdan sonra ilk sene düzensizlik normalmiş. Bende geçen ay olmadım çok korktum ama bugün sonunda oldum çok şükür 😊
Nilya88 yldabgat 1 hafta önce aynısını yaşadım doğumdan sonra bile günü gününe olan ben 5 gün geciktim hayatımda ilk defa olabiliyor Muş ama ne yaşadığımı bı ben bı Allah bilir