Gzmaldeniz 8 aylık bebek ilk kelimesini söyler mı bebeğim atı mamayi arabayı daha çok şeyi biliyor babildama da var bakalım ilk kelime nasıl gelicek
minikbirsuperisii00 Snowglobe 6 aylıkken anne demeye başladı herkes çok şaşırıyordu şuan 9 aylık pek çok kelimesi var anne baba aç mama meme dede nene gel hop vb.
Snowglobe minikbirsuperisii00 anne baba ne zaman dicek merak ediyorum bende 😂 anne diyo uzun zamandır ama bilinçli değil tamamen ağız şeklinden kaynaklı çıkıyor.
1kiz1oglan- Snowglobe benm kızda öyle ağlarken anne diye ağlıyor ama bilinçsizce 🤣 herkes şaşırıyor (6aylik)
Snowglobe 1kiz1oglan- heh aynn öyle. Ağlarken ya da böyle çığlık atarken ağız hareketinden kaynaklı sanırım. O yüzden üstüme alınmıyorum hiç. 😂
Meyracukurmaraz 7 buçuk aylıkken kızım baba dedi Anne de diyor. Yemek istediği zamanlarda mama diyor. Yemeği beğendiysen mammmm ııı ııh diyo bir kaç kere dede dedi