Kızım 26. Ayına girdi ve sürekli konuşuyor cevap versekte vermesekte hiç susmuyor yataktan kalkar kalkmaz bı enerji anne anne anlatiyo soruyor cevap veriyorum tekrar hep aynı susmak nedir bilmiyor..yaşayan varmı artık dayanamıyorum bazen konuşmaya başladığından beri aynı şekil..bu bir sıkıntımı normalmi acaba.