Merhaba,
45 günlük bebeğim var bugüne kadar hep mama ile beslendi anne sütüm olmadığı çok geç geldiği için biberona da alıştı sürekli meme reddi yaşıyorduk. Ben asla pes etmedim her ağladığında önce meme verdim şimdi sütüm yavaş yavaş gelmeye başladı. Kızım 5200 şu an dün doktor kontrolümüz var kilosunun önde gittiğini artık mamayı azaltıp memeye ağırlık vermemiz gerektiğini söyledi. İki gündür deneme yapıyoruz çok huysuz memeyi tutmak istemiyor pes etmiyorum sonunda alıyor çişi ve kakasında sorun yok ama sürekli aranıyor ara ara 30 cc mama veriyorum. Normalde 60-90 cc arası mama alıyordu. Şu an endişeliyim aynı durumu yaşayan var mı?