Kızlar merhaba oğlum 3 ay 17 günlük. Doğduğundan beri gazıydı reflüsüydü üçüncü ayda sünnet yaptık sanırım şimdi de diş kaşıntısı başladı uyumuyor. Saat başı kalkıyor. Uykuda sıçrıyor. Ellerini kundak yapıyordum ama şimdi onda da ağlıyor çünkü uykusunda elini ağzına götürüp emmek istiyor. Artık kendimden geçtim ben zaten bitmiş durumdayım ama çocuğun da gözünün feri gitti.. osanit diye diş topları varmış bi umut onu aldım ama o da nedense ishal yaptı gibi beş altı tane vermiş olmama rağmen. Dişten mi oldu ishal ona mı denk geldi bilmiyorum ama ne yapacağımı şaşırdım… sizin bebekleriniz de saat başı kalkıyor muydu.. bir sıkıntısı sorunu var da biz mi anlamıyoruz diye soruyorum. Kendimi kötü anne gibi hissediyorum. Gündüzleri de evden çalışıyorum annem gelip bakıyor. Ölü gibiyim artık ne yapacağımı şaşırdım…