hulyaaa-123 Oğlum iştahsız bir bebek ancak kilo kaybı yaşamıyor ve ben bunu her gün yaptığım shakelere bağlıyorum. Her gün mutlaka en az yüz ml civarı içiyor.
kefir , bal , muz , çilek , kaju , ceviz , badem( bugün bu içeriği içti. Kuruyemişler bazen sadece ceviz , badem şeklinde oluyor. Fındık ile yapıyorum bazen. Meyve içeriğini de değiştiriyorum. Öğle yemeğini yemediği günlerde de yulaflısını yapıyorum.