elalinaelisa Gzmpncr bizde dün 10 aylık olduk 1 haftafır hemen hemen sadece mama içiyor atak haftasındaymış sizinde öyledir üzülmeyin geçecek inşallah 🙏
Gzmpncr Yk27 aynen dişte olabilir ama hiç bisey yediremiyorum ya hep reddediyor çok zor bi dönem suan çoğu şeyi yemesi gerekirken yemiyor
Alya3361 Gzmpncr canım benimkinde dokuz aylık oldu bende bugün post açtım hiçbirşey yemiyor benimki yaklaşık sekiz aydan bu yana böyle geçmeyecek mi acaba 🤷🏼♀️
Gzmpncr Alya3361 valla canım aynı durumdayız o zaman mama mı iciyor senin bebeğin emiyor mu ek gıda dısında