Keremgs ben heritage tayt aldım trendyoldan ben alırken 90 tl idi normalde vermezdim ama alıyım dedim şimdi üstümden çıkmıyor her gün giyiyorum birde giyerken zor böyle dar bu diyorsunuz ama giydikten sonra rahat yani ben seviyorum bakabilirsiniz ben tam beden aldım ama çok dar olmasın derseniz bir beden büyük deneyebilirsiniz fiyatını yazdım çünkü şimdi ne kadar bilmiyorum işte pahalı ürün tavsiye ediyor falan olmasın diye çünkü malum çok arttı herşey