KubraBaybars Kızlar oğlum 2 ay 10 günlük. Yüz üstü bıraktığımız da sürünüyo. Dün yine yüz üstü yatırdım biraz 1 bucuk 2 metre kadar süründü yatakta. En son yorulup ağlamaya başladı. Erken değil mi sürünmek için sorun olur mu yüz üstü yatırdığımda acaba?
basaksahinx KubraBaybars hergün 3 5 dk yeni doğan ile bile yüz üstü koynunuz da yapın hareket diyorlar gün aşırı 3 5 dk yaparsanız erkenden hareketleniyor çocuklar yeter ki kemikleri güçlensin. Yormadan 3 5 dk zararı olmaz
Neslihan-55 KubraBaybars doğduğundan beri yüz üstü yatiyorsa bel bacak kasları gelişmeye başlamıştır normal bence biz 7 ay 9 günlük olduk daha gidemiyor keşke gitse 🤦♀️
ikicocukcokcocuk KubraBaybars benim bebeğim de öyleydi anlatma bence nazar değer😂 erkenden kolunun üzerinde emekledi 5 aylıkken 8aylıktı normal pozisyon aldı tutunup kalkıyor kimisi folikasit kullanımından dolayı diyor 2aylıkken gitmesine
KubraBaybars basaksahinx evet yeni doğduğunda doktorumuz yüz üstü koy sırtı kemikleri güçlensin demişti. 10-15 günlükken kafasını uzun süre tutuyodu yüz üstü durduğunda. Şimdide baya baya ilerliyo ama vucudu zararı olur mu diye korktum açıkcası
basaksahinx KubraBaybars uzun süre durursa olabilir tabi çok yormadan 3 5 dk bir sakınca olmaz. Aksine fayda olur. Erken emekler kemikleri güçlenir. Sporun hareketin her yaşta faydası var ♥️ Yürüdüğü koştuğu günleri de görürsünüz inşallah ♥️♥️
KubraBaybars Neslihan-55 ben de korkuyorum tek bırakmaya gelmez artık bi elimi yıkamaya bile koşa koşa gidip geliyorum bişey olmasın diye. Her şey vaktinde güzel aslında. Her çocuk farklı tabi zamanı vardır sizinkininde 🌺 sağlıklı olsunlarda 🥰
KubraBaybars ikicocukcokcocuk valla iyi mi kötü mü bilemedim ki o yüzden nazar boyutunu düşünmedim 😅 sadece bi zararı olur mu vücudu için onu düşünmüştüm 🤭