saimeenurr Bebeğime banyo yaptırırken su kaçırdım sonrasında kustu akşama kadar norrmalmi başına gelen varmı??
Birkedilianne saimeenurr canım bebeğini yıkar ne aç ne tok olsun bende tok yıkayınca başıma geldi dediğin gibi banyodan sonra yedirip yatır
Deletedmom27337 saimeenurr banyo şapkası kullanın. Bende birkaç kez kaçırdım çok ağladı sonra şapka kullanmaya başladık daha rahat banyo yapıyor şimdi
Neslihan-55 saimeenurr karnı ağrıyordur karnına sıcak havlu koy ayaklarını karnını sıcak tut emzir bı de yuttugunu çıkarmıştır hâlâ devam ederse acile götürürsün
Birkedilianne saimeenurr İnşallah birde iki kişi yıkıyoruz kafasını yıkarken elimizi anlına koyuyoruz su kaçmasın diye başı yukarda gövdesi aşağı doğru oluyor kafasını yıkarken hiç su yutmuyor bu sayede