Mlkko Kızlar oğlumun baş parmak kenarında çizgi gibi kabartı vardı zamanla büyüdü. Şimdi de banyo yaptım sudan iyice kabarmış. Neden oluyor bu bilgisi olan var mı?
Neslihan-55 Mlkko çok geçmiş olsun suyla temas ettiği için su toplamış gibi duruyor ama durup dururken niye bu şekilde olsun biraz soru işareti bence bi doktora götürün derim
Mlkko Prensannesiyimm Halimea teşekkür ederim 🙏🏼 Öyle duruyor sanırım kabardığı için ama aslında sert biraz ölü deri gibi ama neden oluyor onu anlayamadım 🤷🏻♀️ bu da suyun etkisinin geçmiş hali
Mlkko Neslihan-55 teşekür ederim 🙏🏼 Valla ben de anlamadım çoraptan mı oldu acaba diyorum çünkü uyurken çıkarıyorum sadece alt katım boş yerler çok soğuk oluyor mecbur gün içinde çorapsız gezdiremiyorum terliyor falan bazen ondan mı oldu acaba 🤷🏻♀️ doktora yarın sorabilirim o yüzden duramadım bir buraya sorayım dedim
Mlkko 2cocukannesi__ hayır çorapla hiç yatırmadım ama gün içinde hep çorapla geziyor alt katım boş yerler çok soğuk oluyor. Doktora yarın soracağım ama merak ettim belki yaşayan vardır diye buraya da sormak istedim
Mlkko Karanimmmm parmak ucunda yürümedi hiç yürümüyor ama masa camın önü gibi gördüğü yüksek yerlere uzanmaya çalışıyor hep 🤔 ondan mı acaba yarın bi takip edeyim oralara basıyor mu diye
Damlalala Mlkko benim kızımında aynı yerde derisi sertleşmiş bence corap ve altıkaymaz patik giydiriyordum çok terliyor ayakları sonra tek ptik giydireyim dedim o da kızarttı parmaklarını 🤷🏽♀️ Yani bence ayakları terlediği için oluyor ama benimde yerlerim taş ve zemin katta oturuyorum yakmayınca buz kesiyor taşlar mecburum tek çoraplarada çok kayıp düşüyor
Mlkko Damlalala ben altı kaydırmayan çoraplardan giydiriyorum biraz kalın ekstra bir şey giydirmiyorum ama terliyor bazen tabi. Yerler parke ama alt 2 katım boş evi ne kadar ısıtsamda yerleri ısıtamıyorum malesef 🤷🏻♀️
bikerem Mlkko yuruyor mu,yurumuyorsa bi yerden tutunup kalkiyor mu,cunku oradan destek almış,su toplamasi degil bildigimiz serlesmis deri bence. Kizimin halaa olur o da topuk kısmında
Mlkko bikerem yürüyor 17 aylık hiç durmuyor hatta oturmuyor 🤷🏻♀️ Parmak ucunda yürümüyor ama cama masaya yüksek yerlere ulaşmak için parmak ucuna kalkıyor hep. Bir kişi daha söyledi yarın bi takip edicem uzanmaya çalışırken oralara mı basıyor diye
Gmze1998 Mlkko yorumları okudum da havalar iyi artık kalın giydirme kuzum çorabı ben ocaktan beri giydirmiyorum bazen hiç giymiyor hava alsın az korkma birşey olmaz havasizliktan olmuştur benim fikrim