Linailkay Kızlar acil kaşık mama önerisi yaparmısınız hangi marka daha iyi eşim avm de benden haber bekliyor
basaksahinx Linailkay e bebekten aldım ben ilk 15 gün kullandım memnun kaldım birden düşmüyor süt parmak iLe pıt pıt yapınca kendi geliyor
Linailkay Nursena0606 ben marka önerisi sordum. Hic biri diye bi marka yok vermiyorsanız sizin tercihiniz
Linailkay Poyrazin_annesii 6 aylık icin uygun mu iceriliği bide arı mama pişirilmesi gerekiyormuş doğru mu diğerleri sadece su kayıyormuşsun
Alya3361 Linailkay geçen gün instegramda doktorun biri babaların içeriğinin temiz olduğunu söylemişti canım
Poyrazin_annesii Linailkay arı mamanın ceşitlerı var bıberona yapılan tarifide var hemen kutunun arkasında yazıyor. 4 ay ve üstüne uygun. Bnm arkadasım hemşire o önerdı banada bebeklerıne hel ondan yedirmiş içinde 12 vıtamın 6 mineral flan varmış sanırım bıde tok tutuyormuş
Jldpmk34 Benim bebeğim hero baby muzlu olanı çok seviyordu 6 aylıkken, doktorumuz da sorun görmemişti
Jldpmk34 Linailkay hipp in o yaş grubu için sadece tahillisi vardı ben alırken ama benim oğlum onu yemedi hero baby çok severek yiyor
Misafir0222 Linailkay bize ilk doktorumuz hipp elmalı yulaflı sütlüyü önermişti sonra hero baby ile devam ettik