Oğlum 17 aylık o kadar çok yemek seçiyorki artık ne yapacağımı şaşırdım et köfte balık kıyma asla yemez pankek mucver patates yemez yumurta sadece çılbır olarak yer peynir zeytin meyve yemez mama almaz devam sütü içmez makarna yemez pilav yemez önceden çorbaları çok seviyordu ama artık onuda zorla içiyor sevdiği tek şey pirinçli ıspanak hepte onumu yicek başka ne yapabilirim sizler neler yapıyorsunuz kilosu yerinde ama zaten iri bebek doğmuştu görende diyordur neler yiyorda böyle kilosu iyi diye ama yok keşke yesede yedi desem