biryavuzkusu etti ben mamada veriyodum hem beni emdi hem ilk ay biberon aldı hemde emzik ama ben 2.5 aylıkken meme reddi yaşadım ama biberon yada emzikle alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü 2. Ayında biberonu bırakmıştım benim kızımın kendisi ile alakalı diye düşünüyorum ben o süreci iyi idare edemeyince geri döndüremedim
Emzirmeden en az bir saat önce emzik vermemeye dikkat edin emzik emdiği için ağzı yorulup sizi ememiyo zaten saati belli oluyo emdiği mesela 2 de sizi emicekse en az 1 den itibaren emzik vermeyin dinlensin