Edaa28 Mamayı kaç aylıkken bırakıp inek sütüne geçtiniz? karnı ağrıdı mı ? Hangi marka sütü tercih ettiniz ?
Mi-Mi Edaa28 kaç aylık bebeğiniz? 1yaşından önce önerilmiyor inek sütü hatta hiç içmese daha iyi alıştırmayın yararlı birşey değil.Yoğurt kaşar ve peynir yemesi daha faydalı emin olun.
Dogavesultan Edaa28 26 aylık kızım hala mama kullanıyorum inek sütüne veya başka süte geçmeyi düşünmüyorum uzmanlarda öyle söylüyor inek sütü yerine yoğurt ayran kefir verin diyorlar bence mamaya devam edin
Eminerd Edaa28 2 yaşına kadar önermedi doktor ama 18 aylık olduğunda haftada bir iki vermeye başladım 😊 daha uygun mamalar var bebelac kullanıyoruz biz gayet memnunuz
Deletedmom5284 Mamadan sonra süte ihtiyacı yok bebeklerin mamayı bıraktıysa normal beslenmeye devam edin
Deletedmom5284 Edaa28 mamayı bırakacaksa süt içmesin derim zaten zararlı gün içinde güzel beslensin yeterli olur
Dogavesultan Edaa28 ben aptamil kullanıyorum daha uygun fayatlı hippe göre ben doğduğundan beri hep aptamil kullandımdaha uygun fiyatlı olarak bebelaca geçebilirsiniz aslında mamayı bırakmayın bence en az 2 yaşa kadar bırakmayın diyor uzmanlar