Kadiraras Arkadaşlar 18 aylık oglumun demiri çok düşük çıkıyor.Hematoloji bir buçuk aylık ferro sanol b gunluk 15 mg demir ilacı başladı.Ancak ilaç kötü kokuyor bebegim içmek istemiyor.Bu sorunu yasayan var mi? Sorunsuz bir şekilde nasıl içirebilirim?