Efem123 benimde aynı zamanda hamile kaldım 3 ay daha emzirdim hamileliğim zor geçtiği için besinsiz kaldım emzirmek çok zorladı elim ayağım titriyordu ve bıraktım emzirmeyi doktorum 7. Aya kadar devam edebilirsin dedi ama ebe karnındaki beslenemez ikisine yetemeZsin demişti devam sütü konusunda benimkide başlarda hiç içmedi memeden kesince tam akşam uykusuna yatmadan verdim bikaç akşam en sonunda alıştı