Adedade Hanımlar emzirdikten sonra her seferinde gaz çıkarmiyor musunuz? 2.5aylik bebeğim memede çok güzel uyuyor ama gazını çıkarmaya çalışırken uyandırıyoruz.
tektanem Adedade benimki 20 günlük bazen çıkartmadığım oluyo kendisi uyanırsa zaten alıp çıkarıp tekrar yatryom ama bazen uyanmıyo o yüzden ellemiyorum bende
gunbaharrrrr Adedade bende çıkarıyorum 19 günlük bebeğim var aşırı gazı var çıkartmazsam kendi gaz sıkıntısından uyanıyor bazen çıkaramıyorum ama her defasında emdikten sonra çıkarmak lazım gazını
dilantrkmn Evet her emzirmeden sonra gazını çıkarıyorum , ki çıkartmasam dahi kendisi gazdan uyanıyor