Moms35_ merhaba, benim oğlum 3,5 aylık. Gece ben uyandırıyorum kendi uyanınca emziriyorum ağlamaya başlamadan. Gelişim olarak da sosyal gülücükler arttı son günlerde 🥰 oturma girişimleri arttı, parmak emmeler de arttı. Gündüz uykuları biraz düzensiz. Onun dışında bir sıkıntımız yok gibi şükür.