Asel2019 benim kızım doğdu doğalı sıçrıyor şuan 1 ay 12günlük hala uykuda sıçrıyor doktora da götürdüm korkma bir ses duyup irkiliyordur yada bazı çocukların dış dünyaya adapte olmaları biraz zaman alıyor o yüzdendir dedi ben sıçradığında ellerini tutup ya Şafi diyorum sonrada kulağına korkma anneciğim yanındayım falan diye fısıldıyorum güvende hissettirmek gerekliymiş.