Kızlar 4 aylık bebeğim var. Son bir kaç gecedir Yarım saat arayla uyanıp emiyor. Emdiği içinde doğal olarak bez doluyor. Bu artık kısır döngü oldu. Birde artık hava hemen kararmıyor. Akşam uykusuna geçmek saatlerimi alıyor.Perişan oldum uykusuzluktan. Sizin geceler nasıl geçiyor?