bukaga panik olmayın benim bebeğimin ast 169 alt 103 du 1 aylikken çocuk gastroenterolojiye götürdüm tahlillerde bise cikmadi takip ediliyo benim içtiğim rezene cayina baglandi biraktiktan sonra yavas yavas düşüşe gecti hatta yavas dusuyo diye ankaraya bile kan gönderdik temiz cok şükür 6 aylikken ast 57 ye kadar düştü alt 33 normal değerlere düştü takip ediliyo bu ay tekrar kontrolümuz var 8 aylik olduk bakalim inşallah oda normale dönmüştür