Zelihab Kızlar kızım 2 aylık dün geceden beri aşırı kusuyor bazen peynirimsi eksi bazen normal Süt normalde bu kadar kusmazdı. 10 dakıka uyuyor sadece Üşütmüş müdür sizce bide ne yapmalıyım üşüttüyse geçirmek için
AtlasEsra59 Yok canım üşütmekten değil bnm oğlumda 2aylık aynı durum bizdede var ekşimiksi sütünün yaradığı normal süt cıkarmasıda fazla emdiğini cıkardıyor canım eğer kusmuğu kokuyorsa eger üşütmüştür 😘
Zelihab Nevarebeka1 valla bilmiyorum etrafımdakiler de sordum kimi üşütmüş tür diyor kimi de üşütseydi ateşi mutlaka olurdu diyor takipteyim şuan uyumakta zorlanıyor azıcıkta mızmız Suan atak haftası bilmiyorum belkide atak haftasında olduğu için böyledir