Kızlar merhabalar, bugün 23.günümüz. 24 haziranda sezaryenle doğum yaptım. Doğum öncesinde de foruma yazmıştım korktuğum için. Bana destek olan yardımcı olmaya çalışan herkese tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Öncesinde pek kullanabilecek durumda değildim ki hala ilginç bir şekilde sezaryen bölgemden çok göbek çevrem ağrıyor. Emzirirken oraya çok baskı yaptığımdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Doktorum sezaryen yerinin üstüne denke gelmediği sürece korse kullanabilirsin dedi. Sizler naptınız? Önerileriniz nelerdir? Siz hangi korseleri kullandınız?