meryemkisa Kızlar kızımda çok para harcadım emziğe 14 aylık şuan hiç emmek istemedi emziği maalesef şimfi oğlum olcak aventler çok uçuk ikili satılıyor hem tutmazsa diye düşünüyorum elinde birini kullanıp birini kullanmayan varsa talibim valla
Munoss meryemkisa meryemkisa ultra kullaniyoruz ama hicc kullanmadigimiz shootie var napcam onu bilmiyorum kocaman
Yenievliiiiii Milasmom Bende Talİp olabilirim kızım altı aylık olacak.ne aldıysam tutmadı.artk eşim almama musade etmiyo:( en azındna böyle alabilirim
Dorukabras meryemkisa canım bende var bebeğime birçok kez denedim bu emziği bir türlü almadı. 2li 0-6 ay bebeğim 5bucuk aylık suan ve hala ilk verdiğim memeyi emiyor diger memeleri reddediyor anlam veremiyorum ayni uç ayni marka ayni meme sadece damak yapısına göre 0-6 ayını aldik tek farkı ay yani🤷🏻♀️ 50 tlye almıştım ben eczaneden 2li satılıyor bir de bunlar tekli yoktu.
meryemkisa Dorukabras ikili olandan birini denemiştir diğerini hiç denemediyse satmayı düşünür müsünüz
Meryemeness Morfiyonk kaça satıyorsunuz birde kaç ay aralığı benim oğlum altı aylık olcak ben de onlardan denemek istiyorum 🥰