Meltem1 Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum 52 gün önce Doğum yaptım 40'dan 2 gün sonra çok az kan geldi 1 ped bile batmadı 3 gündürde benden sümüksü çok açık sarı bazende beyaz sümüksü akıntı geliyor kokusuz ilkkez böyle bişey görüyorum çok korktum doktora gidecem ama önce size sormak istedim nedir bu bilginiz var mı idrarımı yapınca da yanma hissi falanda Yok
Janss Meltem1 40 kontrolü oldu mu ? Doğum sonrası antibiotik kullanmışmıydınız ? Enfeksiyon olabilir . Üşütmüş olabilirsiniz . Belki yumurtlama döngünüz başlamıştır ondan kaynaklı olmuştur . Olabilir de olabilir herşey mümkün ☺️
Oguzhan Konu ile alakasız amaben sezeryanla doğum yaptım ben 40, bitince kontrole gitmedim şuan 2.5ay oldu doğum yapalı Kendimi iyi hissettiğim.ocin gitmedim
Janss Meltem1 İnşallah önemli birşey yoktur yine de bol su için enfeksiyonsa çabuk atarsınız . Birde kontrol için gidin mutlaka ❤️
Merda Benim kanama bitince öyle görmüştüm beyaz akıntı oluyor çevremden de öyle duydum yani kanamadan sonra görülüyor diye sonra bi kaç gün geçmeden kanamam başladı o zamanda adet olmuştum yani normal biraz daha bekleyin bir anormallik olursa bir sağlık ocağına bile sorabilirsiniz