FerdAzraMira Fakat kızlar göbeği dışında damla damla da kan geliyor ! İnt baktığım da göbek fıtığı diyor ağlayan bebekler de olurmuş hiç ağlatmadım ki ben ama 😞
ZHR_KRM FerdAzraMira oluyo o bebeklerde akıntı vs oluyo .fikir farklı göbek parmak gibi dışarı cikiyo .korktmayin
sherlock FerdAzraMira benim de bi kaç gün zıbınına geçti canım sonra kendiliğinden geçti. Kanadığında batikon sürdüm ben hafif enfeksiyon olmasın diye. Googlea çok bakma insan panikliyorr 🙂
Serpiltoprak21 FerdAzraMira bebeklerin yüzde sekseninde göbek fıtığı oluyo benim benim bebeğimde de vardı ağlaması değil birtek göbeğinin dışarda olması falanda anlaşılıyor müdahle etmiyorlar genelde ödrt beş yaşına kadar geçiyor dedi doktorum benüm oğlumunda vardı geçti şuan dört aylık
Asllihhan FerdAzraMira fıtık olsa bile en fazla 1 ay sonra geçiyor korkmayın. Ama her kanama fıtık değildir
Daenerys FerdAzraMira bizim kanadı fıtıktı. Çok üzülmüştüm öyle olunca. Şimdi geçti çok şükür, fıtık olduğunu bile unuttum.
aselinannesiiiiiiii FerdAzraMira fıtık geçiyor bir süre sonra benim kızımda da vardı 3 aylık şimdi geçti gitti ama kanaması hakkında hiçbir bilgim yok doktora götürün mutlaka ama fıtık önemli değil 2 yaşına kadar geçiyor demişti doktorum
Banunur FerdAzraMira bizde de oldu canım k vitamini yaptılar göbek bağı düştükten sonra kanama oldu 3,4 gün sonra geçti korkma birşey olmaz
Neslihaninci FerdAzraMira göbekte kanama olduğu zaman K vitamini iğnesi yapılıyor ve kanama kesiliyor.Nemli bırakmayın o bölgeyi,bezini kıvırın üzerine gelmesin.Kızım 26 günlük aynı problem bizde de vardı geçti.Sağlıkla büyütün kuzunuzu🌸💕
FerdAzraMira Filz umarım kapmaz doktorumuz şehir dışında randevumuz cumartesi günü cumartesiye kadar bekleyeceğim artık
busraaldemir1485 FerdAzraMira benim bebeğimin 20.gununde kan gelmişti damla damla, doktora götürdüm normaldir olur gazı var gazdan ikindikca oluyor dedi göbek yerinde şişme morarma yoksa çok korkma oluyor bazen böyle şeyler
FerdAzraMira busraaldemir1485 benim bebeğim den de gelmiş kan bezine bulaşmış damla şeklinde çok değil de aayyy inş gaz yoktur yaaa ilk kızım çok aşırı gazlıydı kolikti çok çektim 🥴
Halimea FerdAzraMira bebeğiniz kaç aylik cnm benim kolay kolay fıtık olmazda olsa bile 4 ayda en fazla geçiyo benim buyuk oģlumdan biliyorum.
ikiprensannesii2 Göbekte olan yara dökülüyor onu demiyorsunuz değil mi? Benim oğlumda da göbek fıtığı vardı 4.ayında geçti balon gibiydi korkmayın kontrole gidiyorsanız sıkıntı olmaz. Eğer varsa öyle bir şey çoğu göbek fıtığı kendiliğinden düzeliyormuş
FerdAzraMira ikiprensannesii2 yara var kabuk bağlamış bide göbek deliği dışında tümsek normal göbek gibi değil yaniii . göbek fıtığını da bilmiyorum hiç görmedim başıma da gelmedi int baktım öyle yazıyor endişelendim
omurasya_190318 Benim bebeğimde de aynısı oldu iki kez K vitamini iğnesi yaptırdık geçti. Geçmezse eğer yaptırabilirsiniz dedi doktor. Riskli bişey değilmiş bende çok telaş yapmıştım ama önemli değil demişti doktor.
dorel Şimdi siz diyince benimde dikkatimi çekti kızım 34 günlük ıkınıp dokunurken göbek deliği şişiyor balon gibi yumuşak bu göbek fıtığı mı oluyor
FerdAzraMira dorel valla bende bilmiyorum ki canım altını değişirken dikkatimi çekti benim de göbek deliği şiş hafif korktum doktora gitmeden içim rahat etmeyecek