19 aylık oğlum var. 2 yaş sendromumu azı dişinden dolayımı bilmiyorum ama kafayı yemekkkk üzereyimmm bi çocukk neden durduk yereeee ağlar anlamıyorumm altı temiz yemeğinide yedi. Dışarıda çıkarttıımm. Bi inattt bi ağıttt durduk yere bakimm
allahım sabır versin bana çok zor geçiyor bu ayımız😔😔