Nilya88 benim de bebeğim 6 aylık oldu ancak 7de bile uyansa 3.uykusu 18:30 a kalıyor .uyku aralıkları 2,5-3 saat zorla . Gece de ağlaya ağlaya 21:30-22:30 arası .gece saatte bir ayakta. Ben nerde hata yapıyorum acaba🤦🏻♀️Bir de Iki uyku düzeniniz nasıl ve iki uykuya geçmek istediğini nasıl ve neZaman anladınız?