Furkaninannesi 3 aylık tutmuyor. Doktor mamayı azaltman için emzik tuttur dedi anne sütğn bence yeterli dedi. Bebek anne sütüyle doymuyor aglıyor . Emzik nasıl tutturabilirim acaba