Furkaninannesi 3 aylık tutmuyor. Doktor mamayı azaltman için emzik tuttur dedi anne sütğn bence yeterli dedi. Bebek anne sütüyle doymuyor aglıyor . Emzik nasıl tutturabilirim acaba
EkiminAnnesi Furkaninannesi Benim bebeğim de tutmadı hiç. Şimdi 6,5 aylık. 1 haftadır tutuyor. Bir kaç gün gaz damlası damlattım emziğine en fazla 3 damla. Sonra alıştı ama ben uyuturken kullanıyorum hep
AtlasEsra59 Furkaninannesi seni emerken bıraktığı an emziği ağzına ver bide oyle dene canım 🤗 bnmki doğduğu ilk gunden beri emzik ağzında 😂 hiç duşmuyor beni emerken bırakıyo kendı ağlıyo dırek bnde hemen emzik verıyorum dene bakalım işe yarıcak mı 🥰
Hilalyrdkl Furkaninannesi aynı sorun bende de var çok dertliyim . Phılıps avent alıcam inşallah onu tutar . Anne memesine en yakın oymuş
balyanak58 EkiminAnnesi benim bebegimde tutmazdi gaz damlasi ile tutturdum. Emzigi sadece uyurken tutuyor
Winnithepooh pirenakovalayanhamsi benim oglum ne yapsam almadı bibs ve sonuç hiç emzik emmdiremedim nuk bibs almadj bende baska marka denemedim en azından emzik bıraktırma derdim olmadi diye kendimi avutuyorum heo 🤣
Deletedmom_33 Furkaninannesi Benimki de tutmuyordu tutsa da atıyordu. 5-6 farklı emzik denedim. Sonra dil bağı çıktı ameliyat ettirdik 41 günlükken. Şimdi tutuyor 66 günlük. Bence deneyin bibs çoğu bebek tutuyor diyorlar. Ben avent animal ultra soft kullanıyorum
MySunny Furkaninannesi memeyi nie azaltmaya çalışıonuz, zaten bir kaç hafta sora,memeyle arası git gide azalacak. Ne kalmış şunun şurasına.Zor oluyor emzirmek dersen orası başka tabi.Senin bileceğin iş.
MySunny Furkaninannesi anne sütün varmış ama, mamayı mama artı meme gidiyorsan günde 3 veriyorsan 2 ver, sora günde 1 ver sora hiç verme.kademeli bıraktır yani.Mama rahatlığından memeyi de istemez o kolay kolay.
Neslimi Furkaninannesi benim oğlumda tutmadı yani çokta zorlamamak gerek şimdi tutsun diye ısrar ediyorsunuz sonra ilerde emziği biraktiramamaktan yakinacaksınız.Bosuna hem kendinizi hem bebeğinizi zorlamayın. Bu arada prema ve onun anneliği diye bir blogger var emzik ile ilgili bir postuda var okumanızı tavsiye ederim
Mrvsen Furkaninannesi emzik güzel bir şey değil zaten boşver tutmasın. Ama ille de tutsun istiyorsan sütünden sür biraz emzik ucuna daha kolay olabilir o şekilde . Birde avent al anne memesine çok yakın ucu
Kayraaa59 Furkaninannesi çoğu markayı denedim tutmayan bebek tutmuyor canım. Tutması için de neler denedim ama yok başaramadım