16 aylık kızım var 7.aydan beri ara ara gece çığlıklar içinde uyanır kendimizi acilde buluruz, uyku terörü olduğunu düşünüyorum aslında, bi ara 3 ay kesintisiz her gece olmuştu bütün tahlil tetkikler temiz çıkıyordu, uzun zamandır olmuyordu dün gece yine oldu az önce sızmıştı yine çığlık çığlığa uyandı ama nasıl bir ağlama 1 saatte zor sakinleştirdim gözü beni görmüyor duymuyor, siz diş dönemlerinde bu tarz şeyler yaşıyor musunuz yoksa gece terörü mü yaşıyor